
Troska o klientów
Rozmawiamy z naszymi klientami w celu zrozumienia ich oczekiwań i potrzeb, aby zapewnić im osiągnięcie optymalnych wyników.
Odpowiedzialność korporacyjna jest integralną częścią polityki Elis. Ma ona istotny wpływ na naszą długoterminową strategię oraz na powodzenie w prowadzeniu biznesu. Angażujemy się w realny rozwój odpowiedzialności społecznej i biznesowej. Zmniejszając zużycie wody, energii czy detergentów, wprowadzając ekowzornictwo lub redukując negatywny wpływ na środowisko, cały personel Elis przyczynia się do realizacji ambitnej polityki społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Wewnątrz firmy skupiamy się przede wszystkim na wspieraniu osobistego i zawodowego rozwoju naszych pracowników.
Wierzymy, że odpowiedzialność korporacyjna (CR) jest kluczem do długoterminowego sukcesu naszej firmy. Jesteśmy blisko naszych klientów w celu zrozumienia ich oczekiwań we wszystkich aspektach CR. Bardziej niż kiedykolwiek nasze zobowiązania CR mają wpływ na pozyskanie i utrzymanie klientów, pracowników, inwestorów i dostawców. Silne relacje z lokalnymi społecznościami, partnerami i instytucjami to podstawa naszej motywacji do działania.
Przeglądając tę witrynę, akceptujesz użycie plików cookie w celu śledzenia statystyk ruchu.Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą „Polityką plików cookie”.